icon nethunt icon mono

Як mono використовують NetHunt CRM для B2B-продажів

Читати кейс

Можливості NetHunt CRM

NetHunt CRM об’єднує всі процеси продажу — від збору лідів до прогнозування. Система автоматизує роботу команди, зберігає всі дані про клієнтів під рукою та допомагає приймати рішення на основі даних.

Спробувати безплатно
Можливості NetHunt CRM

Нам довіряють

CRM для бізнесу

Основні можливості NetHunt CRM

Ліди та заявки

Ліди та заявки

NetHunt CRM збирає всі звернення із сайту, месенджерів, дзвінків чи листів. Система автоматично додає ліда у воронку та призначає менеджера.

Картки клієнтів

Картки клієнтів

Усі контакти, угоди, завдання та історія взаємодій зберігаються в одній картці. Додавайте документи, нотатки, теги та відстежуйте весь шлях клієнта.

Воронка продажів

Воронка продажів

Всі угоди під контролем. Воронка показує етапи, суми та прогнозовані дати закриття угод, допомагаючи керувати процесом і конверсією.

Завдання

Завдання

Створюйте задачі прямо з карток угод, призначайте виконавців і контролюйте дедлайни. Система допоможе не пропустити жодну дію.

Звітність і аналітика

Звітність і аналітика

NetHunt CRM формує звіти за джерелами, етапами й менеджерами. Відстежуйте ефективність команди, прогнозуйте продажі та оптимізуйте процес.

Email-розсилки

Email-розсилки

Створюйте персональні листи або серії розсилок із CRM. Відстежуйте відкриття, переходи та відповіді, щоб покращувати комунікації.

Безпека даних

Безпека даних

Налаштовуйте права доступу для співробітників на різні типи інформації, щоб гарантувати безпеку і уникнути випадкових помилок.

Команда

Команда

Єдина база клієнтів, коментарі з @згадками колег, історія дій і сповіщення забезпечують зручну командну роботу.

Мобільний застосунок

Мобільний застосунок

Ви не прив’язані до робочого місця. Створюйте ліди, оновлюйте угоди, телефонуйте клієнтам і залишатися на зв’язку з командою.

Спробувати безплатно

Автоматизація процесів

NetHunt CRM автоматизує повторювані задачі та прибирає ручну рутину з повсякденної роботи. Система самостійно створює ліди, оновлює картки клієнтів, ставить задачі, надсилає листи, коли це потрібно.

  • Власні сценарії icon Власні сценарії
  • Створення та оновлення карток клієнтів icon Створення та оновлення карток клієнтів
  • Нагадування про події icon Нагадування про події
  • Автоматичні завдання icon Автоматичні завдання
  • Автоматичні розсилки та серії листів icon Автоматичні розсилки та серії листів
Автоматизація процесів з NetHunt CRM Більше про автоматизацію
Єдиний центр комунікацій

Комунікація з усіх каналів в одній CRM

NetHunt CRM об’єднує всі канали комунікації в єдину картку клієнта. Менеджери відповідають швидше, команда працює узгоджено, а клієнт завжди отримує своєчасну відповідь.

  • Листи icon Листи
  • Дзвінки icon Дзвінки
  • Месенджери icon Месенджери
  • Соціальні мережі icon Соціальні мережі
NetHunt screen Спробувати безплатно
CRM під ваш бізнес

Гнучкість NetHunt CRM

Налаштуйте NetHunt CRM під свої процеси, поля, звіти та дії. NetHunt CRM має відкритий API, тому ви можете інтегрувати її з власними системами, додатками чи сервісами.

Власні папки та поля

Власні папки та поля

Власні фільтри

Власні фільтри

Гнучка конфігурація

Гнучка конфігурація

Відкритий API

Документація API arrow top right

Інтеграції, які об'єднують усі ваші інструменти

CRM система має об'єднувати всі сервіси, якими ви користуєтесь, і бути єдиним центром керування бізнес-процесами.

Переглянути всі інтеграції
Переглянути всі інтеграції
Платформа, якій довіряють

Ці компанії обрали NetHunt CRM — і більше не шукають альтернатив

Більше історій наших клієнтів
Малютін Євген

12 % додаткових оплат завдяки автоматизації

NetHunt CRM дає змогу реалізувати будь-які ідеї та плани завдяки своїй гнучкості.

Малютін Євген

Операційний директор

Читати історію
Читати історію
Олексій Миропольський

Автоматизували взаємодію між підрозділами

NetHunt CRM дає змогу знати, що роблять колеги з інших департаментів і планувати наперед.

Олексій Миропольський

Комерційний директор

Читати історію
Читати історію
Світлана Митяй

Ми оптимізували обслуговування клієнтів

Завдяки автоматизованим воронкам і збереженню всієї історії взаємодії з клієнтами, ми синхронізували роботу команд як у B2C-, так і в B2B-напрямках.

Світлана Митяй

CEO

Читати історію
Читати історію
Сергій Щелков

На 45 % більше лідів завдяки автоматизації

З NetHunt CRM ми тримаємо руку на пульсі того, що відбувається з нашими лідами: які канали приносять дохід, а де ми втрачаємо можливості у воронці продажів.

Сергій Щелков

Sales Executive

Читати історію
Читати історію
Аліна Голубєва

95 % бізнесу в CRM-системі

Наше завдання було просте по суті, але складне по реалізації: щоб одна людина — одна система. Без перемикань, без дублювань. І зараз це реальність.

Аліна Голубєва

Співзасновниця та СЕО

Читати історію
Читати історію

Готові побачити, як NetHunt CRM працює для вашого бізнесу?

Замовте консультацію або спробуйте систему безплатно.

Спробувати безплатно
uklon logo pay logo mono logo Хаскі logo LIKI24 logo

Користуючись цим веб-сайтом, ви погоджуєтесь на використання нами файлів cookie. Про політику конфіденційності.

Зв'яжіться з нами

Дякуємо!

Ми отримали ваш запит і скоро зв’яжемося з вами.

Забронюйте персональну консультацію із нашим експертом

Ваше ім’я *

Це поле є обов’язковим

Ваше прізвище *

Це поле є обов’язковим

Номер телефону *

Це поле є обов’язковим

Введіть коректний номер телефону

Email *

Це поле є обов’язковим

Введіть коректну email-адресу

Вебсайт компанії *

Це поле є обов’язковим

Введіть коректне посилання

Дякуємо!

Ми отримали ваш запит і зв’яжемося з вами найближчим часом.