Здійснюйте та приймайте дзвінки, не залишаючи NetHunt CRM. Надавайте потрібну інформацію клієнту, переглядаючи історію його покупок під час розмови, тим самим збільшуйте лояльність клієнтів.
Дзвоніть лідам або клієнтам безпосередньо із картки клієнта у NetHunt CRM. Працюйте більш ефективно, не витрачаючи час на переключення між додатками та ручне введення номерів телефонів.
Отримали дзвінок від потенційного клієнта? Створіть новий запис у CRM із цього виклику в один клік. Вносіть потрібну інформацію у картку клієнта під час розмови.
Зберігайте історію всіх дзвінків із контактом у записі CRM. Ви будете бачити час дзвінка, його тривалість, менеджера, який приймав дзвінок, а також зможете прослухати запис розмови.
Інтеграція NetHunt CRM із Binotel дозволяє записувати розмови з клієнтами та переслуховувати їх безпосередньо із картки клієнта у CRM. Аналізуйте дзвінки, корегуйте стратегію продажу та навчайте співробітників на основі помилок, допущених під час дзвінків.
Додавайте нових лідів з Linkedin та заповнюйте всю наявну інформацію про них автоматично.
Читати даліОтримайте доступ до NetHunt CRM безпосередньо зі своєї поштової скриньки. Не потрібно перемикатися між численними вкладками.
Читати даліАвтоматично додавайте свої Google Контакти у CRM та включайте їх у свій процес продажів.
Читати далі