Інтеграція NetHunt CRM із Telegram дозволяє створювати картки клієнтів в CRM прямо із Telegram-чатів (як особистих, так і відправлених через чат-боти) з лідами та клієнтами, швидко обробляти заявки, надійно зберігати історію спілкування та надсилати повідомлення безпосередньо з CRM.
Інтеграція NetHunt CRM із Telegram підтримує підключення як особистих (номерних) Telegram-профілів, так і чат-ботів. Незалежно від того, куди впаде заявка від потенційного клієнта, вона потрапить в CRM-систему та буде доступна для подальшої обробки.
Забудьте про довгий та нудний процес переносу інформації про потенційних клієнтів з Telegram в CRM. Завдяки інтеграції NetHunt CRM із Telegram, ви зможете створювати картки клієнтів у базі даних із Telegram чатів всього у декілька кліків — система самостійно заповнить картку клієнта, підтягнувши всю доступну інформацію з месенджера.
Будьте впевнені в тому, що всі деталі Telegram-комунікацій із лідами та клієнтами будуть автоматично збережені до відповідних карток клієнта в CRM. Таким чином, ви завжди зможете переглянути історію переписки, освіжити деталі та якісно підготуватися до зустрічі.
Не марнуйте час на те, щоб переключатися з одного вікна на інше. Відповідайте на повідомлення у Telegram-чатах (як персональних, так і через чат-боти) прямо із NetHunt CRM — або у вкладці Чати, або із картки клієнта. Інтеграція підтримує різноманітні формати повідомлень — текст, голосові повідомлення, відео та зображення.
Діліться доступом до чат-бот переписок у Telegram із колегами, щоб більш ефективно вирішувати командні питання, контролювати спілкування менеджерів з продажу із лідами та клієнтами тощо.
Додавайте нових лідів з Linkedin та заповнюйте всю наявну інформацію про них автоматично.
Читати даліОтримайте доступ до NetHunt CRM безпосередньо зі своєї поштової скриньки. Не потрібно перемикатися між численними вкладками.
Читати даліАвтоматично додавайте свої Google Контакти у CRM та включайте їх у свій процес продажів.
Читати далі