speaker

Вебінар

5 грудня, 17:00

Як обрати CRM-систему для вашого бізнесу?

Зареєструватись
Всі інтеграції

Інтеграція NetHunt CRM з Telegram

Інтеграція NetHunt CRM із Telegram дозволяє створювати картки клієнтів в CRM прямо із Telegram-чатів (як особистих, так і відправлених через чат-боти) з лідами та клієнтами, швидко обробляти заявки, надійно зберігати історію спілкування та надсилати повідомлення безпосередньо з CRM.

Доступно на тарифах:

Basic
Basic Plus
Business
Business Plus
Advanced
Інтеграція NetHunt CRM з Telegram screen 1 Інтеграція NetHunt CRM з Telegram screen 2 Інтеграція NetHunt CRM з Telegram screen 3 Інтеграція NetHunt CRM з Telegram screen 4

Переведіть спілкування із лідами та клієнтами у Telegram
у нову площину разом із NetHunt CRM інтеграцією

Дізнатись більше

Підключайте як особисті Telegram-профілі, так і чат-боти

Інтеграція NetHunt CRM із Telegram підтримує підключення як особистих (номерних) Telegram-профілів, так і чат-ботів. Незалежно від того, куди впаде заявка від потенційного клієнта, вона потрапить в CRM-систему та буде доступна для подальшої обробки.

Створюйте картки клієнтів із чатів в Telegram

Забудьте про довгий та нудний процес переносу інформації про потенційних клієнтів з Telegram в CRM. Завдяки інтеграції NetHunt CRM із Telegram, ви зможете створювати картки клієнтів у базі даних із Telegram чатів всього у декілька кліків — система самостійно заповнить картку клієнта, підтягнувши всю доступну інформацію з месенджера.

Зберігайте історію комунікацій із клієнтами

Будьте впевнені в тому, що всі деталі Telegram-комунікацій із лідами та клієнтами будуть автоматично збережені до відповідних карток клієнта в CRM. Таким чином, ви завжди зможете переглянути історію переписки, освіжити деталі та якісно підготуватися до зустрічі.

Відповідайте на повідомлення в Telegram прямо із NetHunt CRM

Не марнуйте час на те, щоб переключатися з одного вікна на інше. Відповідайте на повідомлення у Telegram-чатах (як персональних, так і через чат-боти) прямо із NetHunt CRM — або у вкладці Чати, або із картки клієнта. Інтеграція підтримує різноманітні формати повідомлень — текст, голосові повідомлення, відео та зображення.

Діліться чатами із членами команди

Діліться доступом до чат-бот переписок у Telegram із колегами, щоб більш ефективно вирішувати командні питання, контролювати спілкування менеджерів з продажу із лідами та клієнтами тощо.

LinkedIn

Додавайте нових лідів з Linkedin та заповнюйте всю наявну інформацію про них автоматично.

Читати далі

Gmail

Отримайте доступ до NetHunt CRM безпосередньо зі своєї поштової скриньки. Не потрібно перемикатися між численними вкладками.

Читати далі

Google Contacts

Автоматично додавайте свої Google Контакти у CRM та включайте їх у свій процес продажів.

Читати далі

Користуючись цим веб-сайтом, ви погоджуєтесь на використання нами файлів cookie. Про політику конфіденційності.

Зв'яжіться з нами

Дякуємо!

Ми отримали ваш запит і скоро зв’яжемося з вами.