speaker

Вебінар

5 грудня, 17:00

Як обрати CRM-систему для вашого бізнесу?

Зареєструватись

Звіти про продаж та бізнес-показники

Відстежуйте ключові показники та ефективність діяльності відділів за допомогою звітів у NetHunt CRM.

Спробувати безплатно
girl yellow ball

CRM звіти для стрімкого росту

Звіти у NetHunt CRM дають вам розуміння, які етапи вашого процесу продажу працюють, а які ні.

Звіт воронки продажу iconЗвіт воронки продажу

Звіт воронки продажу дає вам інформацію про розвиток потенційних угод. Завдяки ньому ви можете проаналізувати ваші дії та виявити вузькі місця.

Загальний обсяг продажу iconЗагальний обсяг продажу

Загальний звіт про продаж показує вам вартість усіх угод, які ви уклали за певний період. Ви можете сортувати угоди за менеджером, каналом залучення клієнта тощо.

Обсяг угод по клієтам iconОбсяг угод по клієтам

Цей звіт показує розподіл вартості угод за клієнтами та показує, продаєте ви великій кількості менших клієнтів, або меншій кількості великих покупців.

Обсяг угод по менеджерам iconОбсяг угод по менеджерам

Цей звіт показує, який дохід приносить кожен із ваших менеджерів. Визначте найефективніших менеджерів і поділіться їхніми стратегіями з командою.

Обсяг угод по джерелам iconОбсяг угод по джерелам

Дізнайтеся, звідки надходить більшість ваших успішних угод, і розумно розподіліть свої інвестиції між джерелами угод.

Прогноз продажу iconПрогноз продажу

Який прибуток ви прогнозуєте отримати в наступному кварталі? Створіть цей звіт, щоб побачити, як ваші очікувані продажі порівнюються з реальними.

Причина втрати угод iconПричина втрати угод

Визначте основні причини втрати угод, щоб скоригувати стратегію продажу та покращити кількість угод, що ви закриваєте.

Звіт про цілі продажу iconЗвіт про цілі продажу

Подивіться, наскільки ваша команда близька до досягнення загальної мети продажів. Після того, як менеджер закриє наступну угоду, цей звіт автоматично оновиться.

Розподіл угод за етапами iconРозподіл угод за етапами

Використовуйте цей звіт, щоб визначити ідеальний проміжок часу для угоди на кожному етапі продажу і покращуйте ефективність вашої команди.

Час угод на етапах воронки iconЧас угод на етапах воронки

На які етапи продажу менеджери витрачають найбільше часу? Дізнайтесь, чи є угоди, які перебувають на певних етапах довше, ніж середня тривалість етапу.

Джерело лідів iconДжерело лідів

Цей звіт дає вам інформацію щодо ефективності кожного маркетингового джерела з точки зору залучення потенційних клієнтів.

Звіт маркетингової воронки iconЗвіт маркетингової воронки

Дізнайтеся про статус усіх ваших потенційних клієнтів протягом певного періоду часу. Скільки потенційних клієнтів є кваліфікованими? Скільки з них близькі до того, щоб бути готовими до продажу?

Більше інформації:

Користуючись цим веб-сайтом, ви погоджуєтесь на використання нами файлів cookie. Про політику конфіденційності.

Зв'яжіться з нами

Дякуємо!

Ми отримали ваш запит і скоро зв’яжемося з вами.