Гнучка CRM-система, яка підлаштовується під ваш бізнес. Автоматизуйте процеси продажу, інтегруйте CRM із важливими для вас інструментами та управляйте всіма комунікаціями із клієнтами із єдиного вікна NetHunt CRM.
Pipedrive пропонує вже готовий набір CRM-елементів. Якщо вони не відповідають вашій бізнес-моделі, то ви не зможете налаштувати CRM-систему під потреби вашої компанії.
Гнучкість NetHunt CRM відкриває безмежні можливості для користувачів. Ви можете налаштувати CRM-систему, яка повністю відповідає бізнес-потребам вашої компанії та сприяє ефективному управлінню клієнтами, угодами та завданнями.
Pipedrive підтримує інтеграцію з Facebook Messenger.
Інтеграція з Gmail: керуйте контактами, продажами та проєктами, не виходячи з поштової скриньки.
Інтеграція з LinkedIn: генеруйте потенційних клієнтів і покращуйте продажі за допомогою інтеграції NetHunt із LinkedIn.
Інтеграція з месенджерами: спілкуйтеся з клієнтами у WhatsApp, Telegram, Instagram, Facebook Messenger і Viber не виходячи з CRM.
Інтеграція із сервісами VoIP-телефонії: Stream Telecom, Binotel, Ringostat, UniTalk. Телефонуйте клієнтам безпосередньо з їхньої картки у CRM.
Pipedrive має обмежений набір конфігурацій автоматизації, і лише кілька опцій для вибору. Наприклад, персоналізація повідомлень, планування зустрічей тощо.
NetHunt CRM пропонує надійну автоматизацію бізнес-процесів — від введення даних, наповнення картки даними до оновлення статусу угоди, розподілу лідів між менеджерами, підігріву та постановки задач.
Важливі модулі, як-от Lead Booster, «Відвідування вебсайту», Campaigns, Smart Docs, Projects у Pipedrive, вимагають додаткової оплати при купівлі будь якого тарифу.
Прозоре ціноутворення за принципом «Все включено» — це мантра NetHunt CRM. Весь функціонал, включно з розширеними можливостями кастомізації, інтеграції, автоматизації, доступні у тарифному плані.
За відгуками користувачів, команда підтримки Pipedrive може повільно реагувати на запити та не завжди розв’язує проблеми належним чином.
Команда підтримки клієнтів NetHunt CRM завжди оперативно реагує на запити та компетентно їх вирішує. Вас не залишать сам-на-сам із своїм питанням. Це підтверджено відгуками на незалежній платформі G2.
Дізнайтеся, чому NetHunt CRM є надійною альтернативою Pipedrive.
Оцінка за відгуками клієнтів на платформі G2
4.7/5
4.2/5
Найпопулярніший тарифний план (за користувача на місяць, за умови річної оплати)
€16
€49.90
Інтеграції:
Gmail & Google Workspace
Viber, WhatsApp, Telegram, Instagram
Email-розсилки
Входить до тарифного плану
За додаткові кошти
Ролі та права доступу
Входить до тарифного плану
За додаткові кошти
Створення та додавання нових CRM-об’єктів — як-от папок
Створення нових полів у картці клієнта
Обмеження:
Кількість відкритих угод
Необмежено
Обмежено
Поля
Необмежені
Обмежені
Кастомні типи полів
Широкий вибір
Обмежений вибір
Тригерні ланцюжки автоматизації
Необмежено
Обмежено
Набори прав доступу
7
2
Набори прав видимості даних
7
3
Остання перевірка: серпень 2023 р.
Знайшли інформацію, що не відповідає дійсності? Напишіть нам на support@nethunt.com.
Перегляньте нашу сторінку з тарифами щоб дізнатися більше про функції NetHunt CRM.
Дізнайтеся, чому передові компанії обрали NetHunt CRM.
Ми використовуємо NetHunt CRM більше ніж просто CRM-систему. Завдяки гнучкості робочих процесів у NetHunt CRM, нам вдалося налаштувати автоматизацію без зайвих зусиль і знань у програмуванні. Це значно спростило наші експерименти, що особливо корисно для стартапів
Інтеграція з Gmail та Linkedin оптимізувала наші процеси продажу від моменту першого контакту з клієнтом до закриття угоди. Ми можемо визначати пріоритетність лідів і швидко реагувати на їхні запити. Крім того, функція відстеження електронної пошти, а саме, як клієнти реагують на наші листи, дозволяє адаптувати комунікацію з ними.
З Nethunt CRM ми більш організовані, оскільки вся інформація зберігається централізовано в одному місці. Нам вдається керувати не тільки контактами та рекламними кампаніями, але і проєктами та завданнями колег.
За допомогою потужного функціоналу автоматизації, нам вдалося мінімізувати кількість ручної роботи та визначити пріорітетність завдань. Ми звітуємо клієнтам щодня завдяки інтеграції NetHunt з Looker Studio — статистика оновлюється в режимі реального часу.
Наша головна нагорода — наші любі клієнти! Ну, і ще десятки нагород від незалежних авторитетних платформ ;)