Telegram
Шаблони повідомлень для продажу в Telegram. Копіюйте, адаптуйте й надсилайте лідам.
До шаблонівВтомилися переносити всю комунікацію з клієнтами з месенджерів до CRM? Постійно губите замовлення й не можете нічого знайти?З NetHunt CRM усі чати автоматично потрапляють до вашої CRM і додаються до картки клієнта!
Отримали нове повідомлення у Telegram, Viber, Instagram або WhatsApp? Cтворіть сутність у CRM із чатів всього у декілька кліків — система самостійно заповнить картку клієнта, підтягнувши всю доступну інформацію з месенджера.
Усі переписки з лідами й клієнтами автоматично зберігаються у відповідних картках клієнта в історії активності у CRM. Таким чином, ви завжди зможете переглянути історію переписки, освіжити деталі і якісно підготуватися до зустрічі.
Щоби відповісти на вхідне повідомлення з будь-якого месенджера, вам не доведеться залишати інтерфейс NetHunt CRM. Відповісти на повідомлення можна через вкладку Чати у NetHunt CRM або безпосередньо із картки клієнта. Інтеграція підтримує різноманітні типи повідомлень — текст, голосові повідомлення, відео й зображення.
Додайте на ваш сайт віджет з усіма важливими для вашого бізнесу месенджерами: Telegram, Viber, Instagram, Facebook Messenger і WhatsApp, а також формами зворотного зв'язку, щоби зручно спілкуватися з клієнтами. Всі запити з цих чатів і форм на сайті автоматично потраплять до NetHunt CRM.
Вся історія взаємодії із клієнтами у єдиному вікні – контактна інформація, переписка, документація, завдання тощо.
Збирайте лідів із різних джерел, сегментуйте їх за різними критеріями й підігрівайте інтерес для успішного закриття угод.
Відстежуйте актуальний статус та перебіг угод лійкою продажів — із моменту першого контакту до укладення угоди.
Відстежуйте ключові бізнес-показники, звіти по продажах, ефективності каналів і команди, щоб покращити результати.
Делегуйте рутинні завдання NetHunt CRM. Автоматично розподіляйте угоди, ставте завдання, надсилайте нагадування та інше.
Надсилайте персоналізовані розсилки безпосередньо із Gmail та аналізуйте їх ефективність – відкриття, кліки, відповіді тощо.
Ставте завдання команді, контролюйте їх виконання й слідкуйте за ефективністю кожного менеджера і команди в цілому.
Встановлюйте права доступу для співробітників до різних типів даних, полів тощо. Більше ніяких випадкових видалень та завантажень бази!
Підключайте до NetHunt CRM арсенал додаткових інструментів, якими команда користується щодня, для контролю над процесами.
Розгубилися і не знаєте, що написати клієнту?
Ось добірка шаблонів, які допоможуть зацікавити його з перших секунд
Шаблони повідомлень для продажу в Telegram. Копіюйте, адаптуйте й надсилайте лідам.
До шаблонів