Написати лист. Надіслати лист ... Повторити знову?
Забудьте про це з NetHunt CRM.
7 простих кроків для ефективного управління email-кампаніями.
Сегментуйте ваші контакти
Використовуйте NetHunt Gmail CRM для фільтрації, сортування та сегментації ваших контактів і підписників будь-яким зручним вам способом. Створіть кілька сегментів і автоматично доповнюйте їх новими контактами, коли вони потрапляють під ваш фільтр.
Створюйте та зберігайте шаблони листів
Створюйте, зберігайте та діліться шаблонами ваших листів. Персоналізуйте ваші електронні листи будь-якою інформацією, яка зберігається в картці клієнта. Надсилайте завжди найбільш актуальні та цікаві пропозиції для ваших лідів.
Відправляйте email-кампанії через Gmail або ваш SMTP
Ви можете відправляти невеликі email-кампанії через Gmail, або підключити свій SMTP сервіс для відправки більш масштабних розсилок.
Слідкуйте за ефективністю вашої email-кампанії
Відстежуйте всі основні показники: скільки було відкриттів, кліків і відмін підписки, скільки листів було доставлено і скільки повернулося. Отримуйте повідомлення коли ваш лід відкриває електронний лист від вас і відправляйте йому фоллоу-ап.
Внесіть зміни відразу до декількох контактів
Ви можете вибрати відразу кілька контактів та оновити їх дані. Наприклад, призначити для них менеджера з продажу, перемістити на інший етап воронки, оновити їх статус.
Відправляйте фоллоу-ап кампанії
Сегментуйте свої контакти в залежності від результатів email-кампанії, а потім відправляйте наступні кампанії найбільш релевантним потенційним клієнтам.
Переглядайте історію
Переглядайте всю історію взаємодії з лідами. Скільки email-кампаній вони отримали? Які електронні листи були відкриті і на які посилання були кліки? Чи просунулися вони по воронці? Завжди тримайте під рукою повну інформацію.
CRM і email-кампанії ідеально підходять один одному. Ось чому вам потрібна ця комбінація.
Синхронізуйте зусилля обох команд за допомогою єдиної клієнтської бази і повного обсягу інформації по кожному ліду. Складіть карту шляху клієнта від отримання запиту і аж до здійснення продажу, і відстежуйте ефективність кожного маркетингового каналу.
Надсилайте ідеальне повідомлення вашій аудиторії в потрібний час. Використовуйте CRM для сегментації контактів на основі демографічних даних, галузі, унікальних переваг і взаємодій з попередніми email-кампаніями.
Переконайтеся, що ваші ліди отримують необхідну увагу протягом всієї маркетингової воронки і передавайте їх відділу продажів як тільки вони будуть готові до покупки.
Тепер спробуйте автоматизувати свій маркетинг за допомогою тригерних розсилок.
... що оберете ви?
Спробувати безплатноСтворіть шаблони для своїх листів і підготуйте їх до відправлення в потрібний час потрібним лідам. Після цього заплануйте відправлення ваших листів через певні проміжки часу, починаючи з підписки і протягом усіх етапів воронки аж до продажу.
Розкажіть про себе та свій бізнес вашим новим підписникам. Вітальний лист - це безкоштовний інструмент для взаємодії з новими підписниками, який має найвищий показник відкриттів серед усіх email-кампаній. Пишіть коротко і по суті; додайте посилання на ключові посадкові сторінки, аби підвищити кількість відвідувань вашого сайту.
Зберігайте гарні відносини з клієнтами, спілкуючись із ними після здійснення покупки. Ефективна стратегія роботи з клієнтами після покупки робить можливим додатковий і перехресний продаж, а також збільшує шанси на отримання рекомендації.
Пам'ятайте: не всі клієнти відмовляються від ваших листів через те, що у вас поганий контент. Вони можуть захотіти отримувати менше листів або отримувати ваш контент через інші канали. Тригерна розсилка для лідів, які відмовляються від підписки, виявляє основну причину відмови і допомагає вам робити правильні висновки.
Дуже давно ваш клієнт любив вас, довіряв вам і щось у вас купив. Але ... він пішов, навіть не попрощавшись. Ринки перевантажені; конкуренція жорстка. Дуже важливо мати сильну стратегію повторного залучення, і ваш кращий інструмент для цього - добре обміркована, персоналізована тригерна розсилка, націлена на повернення клієнтів.
Основна ідея перехресного продажу полягає в рекомендації додаткових продуктів на основі існуючої історії замовлень і уподобань клієнта. Візьміть цю концепцію і перетворіть її на ефективну персоналізовану тригерну розсилку. Якщо все зробити правильно, ви можете покращити середню вартість замовлення і підвищити дохід.
Зробіть пропозицію, яку ваш лід просто не зможе проігнорувати.
Ми з задоволенням відповідаємо на ваші запитання в чаті, під час дзвінків, а також в базі знань на нашому сайті.