speaker

Вебінар

5 грудня, 17:00

Як обрати CRM-систему для вашого бізнесу?

Зареєструватись
Всі інтеграції

Інтеграція NetHunt CRM з телефонією
Stream Telecom

Не пропустіть жодного дзвінка завдяки інтеграції NetHunt CRM із Stream Telecom. Об’єднуйте телефонію з CRM та виведіть комунікацію з клієнтами на новий рівень.

Доступно на тарифах:

Basic
Basic Plus
Business
Business Plus
Advanced
Інтеграція NetHunt CRM з телефонією <br>Stream Telecom screen 1 Інтеграція NetHunt CRM з телефонією <br>Stream Telecom screen 2 Інтеграція NetHunt CRM з телефонією <br>Stream Telecom screen 3

Всі дзвінки з Stream Telecom прямо всередині CRM

Дізнатись більше

Дзвоніть із інтерфейсу NetHunt CRM

Дзвоніть лідам або клієнтам безпосередньо із картки клієнта у NetHunt CRM. У вас завжди перед очима буде попередня комунікація із клієнтом, щоб найефективніше провести розмову.

Оформлюйте заявки із дзвінків

Створюйте нові записи у CRM із вхідних викликів та заповнюйте картку клієнта всією необхідною інформацією під час розмови.

Пов’язуйте дзвінки з карткою у CRM

Всі дзвінки будуть приєднані до відповідної картки клієнта у NetHunt CRM. Ви будете бачити всю історію дзвінків – вхідні та вихідні дзвінки, дати та тривалість розмов.

Прослуховуйте записи дзвінків

Інтеграція NetHunt CRM із Stream Telecom зберігає запис розмови безпосередньо у картці клієнта поряд із іншою інформацією про дзвінок. Прослуховуйте записи розмов, щоб виявити сильні та слабкі сторони своїх менеджерів.

LinkedIn

Додавайте нових лідів з Linkedin та заповнюйте всю наявну інформацію про них автоматично.

Читати далі

Gmail

Отримайте доступ до NetHunt CRM безпосередньо зі своєї поштової скриньки. Не потрібно перемикатися між численними вкладками.

Читати далі

Google Contacts

Автоматично додавайте свої Google Контакти у CRM та включайте їх у свій процес продажів.

Читати далі

Користуючись цим веб-сайтом, ви погоджуєтесь на використання нами файлів cookie. Про політику конфіденційності.

Зв'яжіться з нами

Дякуємо!

Ми отримали ваш запит і скоро зв’яжемося з вами.