Запис / Усі Вебінари
Хочете, щоби маркетологи й відділ продажів працювали як одне ціле, а компанія не втрачала клієнтів і прибуток?
Переглядайте запис вебінару й дізнайтеся як організувати плідну співпрацю відділів задля спільної мети — успішних продажів і задоволених клієнтів!
Спікери
Дмитро Тянулін Керівник українського регіону
Анна Позняк Директорка з маркетингу
Керівник українського регіону NetHunt CRM.
Допоміг понад 150 компаніям ефективно налаштувати CRM-систему.
Любить готувати холодець і грати в PlayStation.
Директорка з маркетингу в NetHunt CRM.
Масштабує компанію у співпраці з відділом продажів.
У вільний час захоплюється флористикою.
Розповімо, як збирати, сегментувати й аналізувати дані про цільову аудиторію, їхні потреби, запити й очікування, щоби залучати потрібних клієнтів.
Поділимося порадами як організувати ефективну співпрацю відділів, починаючи від постановки цілей до аналізу їхнього досягнення.
Поговоримо про важливі метрики для аналізу успішності кампаній, щоби ви могли визначити, які працюють ефективно, а які потребують удосконалення.
Визначимо, хто в команді має почати співпрацю і на якому етапі це важливо впроваджувати. Розповімо, як це працює в нашій компанії.
Зрозуміти, як призначати цілі обом відділам.
Створити графік зустрічей між командами.
Налаштувати CRM для плідної співпраці колег.
Відстежувати успішність кампаній у CRM.
Дістанете поради і стратегії, щоби створити сприятливі умови для розвитку командної роботи й досягнути бізнес-цілі компанії.
Дізнаєтеся, як обмінюватися даними про цільову аудиторію з маркетологами, погоджувати рекламні стратегії, спільно планувати подальші дії для привернення уваги клієнтів.
Зрозумієте, як поліпшити співпрацю з відділом продажів, не конкурувати один з одним, а, навпаки, об’єднати зусилля, щоби привертати потенційних клієнтів і утримувати наявних.
Дізнаєтеся, як ефективно обмінюватися інформацією про клієнтів із відділом маркетингу і спільно створювати портрет ідеального клієнта.
Розповімо як згуртувати колег і забезпечити досягнення бізнес-цілей.