speaker

Вебінар

5 грудня, 17:00

Як обрати CRM-систему для вашого бізнесу?

Зареєструватись

Усі Вебінари

Запис   /   Усі Вебінари

Як збирати чати та заявки з усіх месенджерів у CRM

Плутаєтеся в лабіринті акаунтів, доступів та пристроїв? Пропускаєте звернення від клієнтів у месенджерах і гадки не маєте, яку кількість чатів обробили фахівці з продажу?

Переглядайте запис вебінару і дізнайтеся як контролювати комунікацію в месенджерах від А до Я без стресу для команди!

Спікери

Кирило Алексєєнко Юрій Ковалець

Кирило Алексєєнко Старший менеджер підтримки

Юрій Ковалець Менеджер відділу супроводу клієнтів

Про спікерів

Кирило

Кирило

  • Старший менеджер підтримки в NetHunt з 2022 року.

  • Допомагає компаніям впроваджувати NetHunt CRM від початку й до кінця.

  • Захоплюється діджеїнгом, музикою та грає в Civilization 6.

Юрій

Юрій

  • Менеджер відділу супроводу клієнтів в NetHunt з 2023 року.

  • Знає все про те, як вести персоналізовані відносини з клієнтами.

  • Любить читати книжки про психологію.

На вебінарі ви дізнаєтеся про те, як:

Поєднати всі месенджери в одній вкладці

Поєднати всі месенджери в одній вкладці

Розповімо як переглядати та відповідати на повідомлення клієнтів з різних месенджерів і створювати нові заявки із чатів у CRM-системі.

Отримувати сповіщення про рух угод воронкою

Отримувати сповіщення про рух угод воронкою

Поділимося порадами з налаштування миттєвих повідомлень у месенджерах про те, що лід закрився або перейшов на наступний етап у воронці.

Листуватися з клієнтами в Instagram із CRM

Листуватися з клієнтами в Instagram із CRM

Покажемо як автоматично створювати заявки з повідомлень, коментарів та відповідей на розповіді, а також додати діалоги з Instagram до CRM-системи.

Підʼєднати Telegram-боти до CRM-системи

Підʼєднати Telegram-боти до CRM-системи

Обговоримо як під’єднати Telegram-бот до CRM, щоби з його допомогою автоматизувати процеси обробки даних. Це дасть вам змогу ефективніше використовувати свій час і ресурси.

Після перегляду вебінару
ви зможете:

01

Поєднати продажі з усіх каналів у єдиній системі.

02

Підʼєднати месенджери до NetHunt CRM.

03

Листуватися з клієнтами у Telegram, Viber, WhatsApp, Instagram та Messenger з однієї вкладки.

04

Побудувати корисні автоматизації з месенджерами.

Кому буде
корисний вебінар

Власникам компаній

Власникам компаній

Дізнаєтеся як отримувати сповіщення про важливі події (наприклад, оплати) у зручний для вас месенджер, щоби спростити контроль над бізнес-процесами.

Керівникам відділу продажів

Керівникам відділу продажів

Поліпшіть процеси завдяки централізації листування в одній вкладці. У вас завжди буде доступ до інформації — навіть якщо фахівець з продажу видалить чат із телефону.

Керівникам маркетингового відділу

Керівникам маркетингового відділу

Використовуйте чат-боти інтегровані з CRM для збору заявок, надання доступу користувачам для ексклюзивних пропозицій тощо й отримуйте їхні дані одразу в CRM.

Менеджерам із продажів

Менеджерам із продажів

Забудьте про витрату часу на переніс основних деталей листування в CRM. Зосередьтеся на тому, що справді важливо — продажах, переговорах і поліпшенні якості обслуговування!

Забудьте про безлад у комунікаціях!

Переглядайте запис вебінару та дізнайтеся, як поєднати продажі з усіх месенджерів у єдиній системі.

NetHunt Screen

Заповніть форму, щоб переглянути запис

Ми використовуємо цю інформацію, щоб надавати вам новий вміст та оновлення. Ви можете скасувати підписку в будь-який час. Перевірте нашу Політику конфіденційності.

Зареєструватись з телеграм-ботом

Користуючись цим веб-сайтом, ви погоджуєтесь на використання нами файлів cookie. Про політику конфіденційності.

Зв'яжіться з нами

Дякуємо!

Ми отримали ваш запит і скоро зв’яжемося з вами.