Правильна людина 🧐

Шаблон
Приклад

Автор шаблону

Валерія Каковкіна

Валерія Каковкіна

Контент-менеджер NetHunt CRM

Поділитися

Основні правила написання
холодного листа

Основні рекомендації щодо написання холодних листів/повідомлень

Лаконічна тема листа, яка привертає увагу icon

Лаконічна тема листа, яка привертає увагу

Тема листа — це перше, що бачить отримувач у поштовій скринці. Отже, саме від неї залежить чи буде лист прочитано. Важливо вигадати небанальний, лаконічний та влучний заголовок, який чітко відображатиме вміст листа. Інакше ви ризикуєте залишитися непоміченими, чи — що ще гірше — відправитись прямо у папку “Спам”.

Персоналізуйте кожен лист icon

Персоналізуйте кожен лист

Додати ім’я отримувача до листа – це вже непоганий початок персоналізації. Та знаєте, що може спрацювати куди краще? Провести попереднє дослідження та пізнати співрозмовника як особистість — їхню щоденну роботу, проблеми та результати, яких вони хочуть досягти — та відобразити ці знання у першому листі.

Пишіть так, як розмовляєте icon

Пишіть так, як розмовляєте

Лист клієнту — не ваша дипломна робота. Використання канцеляризмів заради вищого відсотку унікальності та експертності — не про сейлз імейли. Замініть всі «доброго часу доби», «виходячи з усіх вищеперерахованих причин» і «не грає ніякої ролі» на «привіт», «тому» і «неважливо».

Пропонуйте рішення icon

Пропонуйте рішення

Пропонуючи свій продукт або послугу потенційним клієнтам, ви завжди повинні вказувати, якого результату вони досягнуть та які проблеми зможуть вирішити з його допомогою. Забудьте про “я” та “ми” у листі. Натомість, сфокусуйтесь на вигоді, яку отримає адресат листа. Спробуйте подумати, чому йому варто обрати саме вас.

Приберіть усю “воду” icon

Приберіть усю “воду”

Ніхто не хоче витрачати час на другий том “Мертвих душ” від незнайомця у своїй поштовій скринці. Обмежте свої електронні листи до максимум 125 слів. Для цього пропонуємо відмовитися від довгих вступів та переходити одразу до суті.

Відмовтеся від жаргону icon

Відмовтеся від жаргону

Як би вам не кортіло похизуватися знаннями професійної термінології перед клієнтами, краще писати так, як легше зрозуміти вашому співрозмовнику. Дзеркальте мову, яку використовує ваша аудиторія. Звертайте увагу на те, якими словами ваші клієнти описують проблеми та функціонал.

Занурюйтесь у світ якісного контенту про CRM та продажі

Підписуйтесь на канал NetHunt CRM у Телеграм та завжди залишайтесь у курсі останніх подій!

Долучитись до Telegram-каналу
Messages in Telegram

Користуючись цим веб-сайтом, ви погоджуєтесь на використання нами файлів cookie. Про політику конфіденційності.

Зв'яжіться з нами

Дякуємо!

Ми отримали ваш запит і скоро зв’яжемося з вами.