Тема: Український {{Назва компанії}} повідомив про {{новина}}Український CRM-сервіс NetHunt повідомив про інтеграції з Telegram та Ringostat
{{Ім’я}}, доброго дня!
Мене звати {{Ваше Ім’я}}, я PR-менеджер української IT-компанії NetHunt CRM.
{{Дата}} у {{Назва продукту}} вийшли {{новий функціонал}} - {{детальний опис}}.
{{Цінність нового функціоналу}}
Ми підготували прес реліз, де детально описали функціонал. Його можна переглянути тут або завантажити (додаю до листа). Ілюстрації до нього можна знайти тут.
Будемо дуже вдячні, якщо зможете опублікувати цю новину.
P.S. Якщо буде потрібна більш детальна інформація стосовно функціоналу інтеграцій та користі цих інтеграцій для бізнесу - з радістю вишлю вам її.
{{Підпис}}
Ірино, доброго дня!
Мене звати Ксенія, я PR-менеджер української компанії NetHunt CRM.
Днями у NetHunt вийшли дві потужні інтеграції - з месенджером Telegram та платформою колтрекінгу Ringostat.
Для українських бізнесів, які зараз активно переходять на вітчизняні аналоги CRM-систем (після відмови від співпраці з російськими) - ці інтеграції є важливими. Адже можливість отримувати нові заявки із різних каналів одразу у CRM та зберігати комунікацію з усіх каналів збільшує об’єм продажу.
Ми підготували прес реліз, де детально описали функціонал. Його можна переглянути тут або завантажити (додаю до листа).
Ілюстрації до нього можна знайти тут.
Будемо дуже вдячні, якщо зможете опублікувати цю новину.
P.S. Якщо буде потрібна більш детальна інформація стосовно функціоналу інтеграцій та користі цих інтеграцій для бізнесу - з радістю вишлю вам її.
Ксенія Черняєва,
PR-менеджер NetHunt CRM
Категорія