Шаблон
Приклад
Oleksandr Zubko 13:10
Привіт! 👋🏻 Вас зацікавив {{продукт}} — хочете оформити замовлення зараз?
Привіт! 👋🏻 Вас зацікавив гайд "Впровадження CRM з нуля" — хочете оформити замовлення зараз?
Основні рекомендації щодо спілкування у соціальних мережах з потенційними клієнтами
В той час як електронна пошта - це канал комунікації, призначений для довших повідомлень, соціальні мережі передбачають короткі текстові повідомлення. Ваше повідомлення має бути не довшим, ніж кілька потужних речень.
Персоналізація – головний принцип продажів. Покажіть, що ви дбаєте про успіх потенційних клієнтів та можете зробити цінну пропозицію. Проведіть попередній пошук інформації про компанію та з’ясуйте, як виглядають їхні робочі процеси, які у них больові точки та які рішення вони шукають.
Спілкуватись із потенційними клієнтами та написати перше повідомлення стає набагато легше, коли у вас є щось спільне. Можливо, ви члени одного професійного ком’юніті чи відвідували одну і ту ж подію. Якщо ваш потенційний клієнт активно ділиться професійною інформацію у соціальних мережах, ви можете почати з коментування одного з їхніх постів.
Не рекомендуємо писати повідомлення у стилі “Привіт, як справи?” та чекати на відповідь. Тим паче, якщо це ваше перше повідомлення. Представтесь, вкажіть звідки у вас особистий контактний номер отримувача та напишіть ваш пітч. Не витрачайте власний і чужий час.
Відповідно до мережевого етикету, голосові повідомлення при спілкуванні із незнайомцями — це табу. Краще їх уникати. Втім, якщо вам ну вже конче необхідно записати голосове повідомлення, варто як мінімум спитати дозволу в отримувача.
По ідеї, соціальні мережі — це канал для приватного спілкування. Не дивлячись на те, що все більше месенджери та соціальні мережі використовують для робочих чатів, ми рекомендуємо не писати повідомлення після робочих годин та не надсилати тонну фолоуапів, якщо ви не отримали відповідь. Спробуйте інший канал комунікації.
Підписуйтесь на канал NetHunt CRM у Телеграм та завжди залишайтесь у курсі останніх подій!
Долучитись до Telegram-каналу