Тема: RE: {{Попередня тема листа}}RE: {{Попередня тема листа}}
Вітання з {{Назва вашої компанії}}!
Пишу вам, щоб нагадати про мій попередній імейл та дізнатися чи мали ви змогу його прочитати. Якщо вам треба трохи більше часу на подумати — без питань, просто дайте мені знати. Дякую!
До речі, я вже згадував(-ла), що {{Назва вашої компанії}} має ринкову експертизу у {{основний фокус компанії}} та вже допомогли {{добитися конкретного результату}} таким відомим компаніям як X, Y, Z.
Якщо ви досі не впевнені в тому, чи {{Ваш продукт/сервіс}} те, що вам треба, я можу надіслати вам інформацію про те як компанії з {{Ніша потенційного клієнта}} {{вирішили проблему}} за допомогою {{Ваш продукт/сервіс}}.
З нетерпінням чекаю на вашу відповідь.
Всього найкращого,
{{Ваше ім’я}}
Вітання з NetHunt CRM!
Пишу вам, щоб нагадати про мій попередній імейл та дізнатися чи мали ви змогу його прочитати. Якщо вам треба трохи більше часу на подумати — без питань, просто дайте мені знати. Дякую!
До речі, я вже згадувала, що NetHunt CRM має ринкову експертизу в автоматизації бізнес-процесів та вже допомогли збільшити об'єм продажу таким відомим компаніям як X, Y, Z.
Якщо ви досі не впевнені в тому, чи NetHunt CRM те, що вам треба, я можу надіслати вам інформацію про те як компанії із сфери освіти збільшити прибуток на 35% за допомогою NetHunt CRM.
З нетерпінням чекаю на вашу відповідь.
Всього найкращого,
Валерія
Категорія