Створюйте угоду в NetHunt CRM на кожне нове звернення від клієнта у чаті Intercom. Додавайте потенційних клієнтів, приєднуйте розмови у Intercom до картки клієнтів і переглядати всю історію комунікації із клієнтом.
При першому вхідному зверненні від клієнта буде створено контакт або угоду в NetHunt CRM, а всі наступні повідомлення будуть миттєво відображені в картці клієнта. Це забезпечує більш точну та повну інформацію про клієнтів та їхні потреби.
Кожна розмова у Intercom буде приєднана до відповідної картки у CRM, що дозволяє вести з клієнтами більш ефективні діалоги та сприяє підвищенню рівня задоволеності клієнтів та їх лояльності до бренду.
Переглядайте всі розмови у чаті безпосередньо у NetHunt CRM, не дивлячись на те, чи вони приєднані до картки клієнта чи ні. Це дозволяє не відволікатись на перемикання між вкладками, а зосереджуватись на більш важливих завданнях та ефективніше використовуйте час.
Додавайте нових лідів з Linkedin та заповнюйте всю наявну інформацію про них автоматично.
Читати даліОтримайте доступ до NetHunt CRM безпосередньо зі своєї поштової скриньки. Не потрібно перемикатися між численними вкладками.
Читати даліАвтоматично додавайте свої Google Контакти у CRM та включайте їх у свій процес продажів.
Читати далі