Зустрінемось, щоб обговорити деталі?

Шаблон
Приклад

Автор шаблону

Анна Позняк

Анна Позняк

Директор з маркетингу NetHunt CRM

Поділитися

Основні правила написання повідомлень у месенджерах

Як написати так, щоб зацікавити та перетворити потенційних клієнтів у покупців.

Короткі повідомлення icon

Короткі повідомлення

Коли ми звертаємось до потенційного клієнта у чаті, ми маємо дуже обмежений час, щоб справити перше враження. Тому, важливо зробити повідомлення коротким та влучним. Ваше повідомлення має бути не довшим, ніж кілька потужних речень. Завершіть повідомлення питанням – це допоможе розпочати діалог з клієнтом.

Максимальна персоналізація icon

Максимальна персоналізація

Персоналізація – головний принцип продажів. Інвестуйте час та знайдіть ту інформацію про потенційного клієнта, яка допоможе вам персоналізувати пропозицію – як виглядають їхні робочі процеси, які у них больові точки. Покажіть, що ви дійсно звертаєтеся до людини особисто, а не розсилаєте масові повідомлення.

Привертайте увагу з першого повідомлення icon

Привертайте увагу з першого повідомлення

У мессенджерах, люди отримують багато повідомлень, тому важливо зробити перше повідомлення цікавим та помітним. Використовуйте запитання, цікаві факти, щоб привернути увагу клієнта. Можна також використати мультимедійний контент для демонстрації свого продукт та кращого розуміння вашої пропозиції.

Переходьте одразу до діла icon

Переходьте одразу до діла

Не рекомендуємо писати повідомлення у стилі “Привіт, як справи?” та чекати на відповідь. Представтесь, вкажіть звідки у вас особистий контактний номер отримувача та напишіть ваш пітч. Проте, не слід намагатися продати свій продукт одразу в першому повідомленні – це може викликати відторгнення з боку ліда.Краще зосередитися на встановленні діалогу.

Не зловживайте голосовими повідомленнями icon

Не зловживайте голосовими повідомленнями

Відповідно до мережевого етикету, голосові повідомлення при спілкуванні із незнайомцями — це табу. Краще їх уникати. Втім, якщо вам ну вже конче необхідно записати голосове повідомлення, варто як мінімум запитати дозволу в отримувача.

Не переходьте межу icon

Не переходьте межу

Зважаючи на те, що месенджери – це в основному канал для приватного спілкування, ми рекомендуємо не писати повідомлення після робочих годин та не надсилати тонну повідомлень, якщо ви не отримали відповідь. Крім того, не спамте та не надсилайте непотрібну інформацію, а замість цього зосередьтесь на забезпеченні якісної комунікації.

Занурюйтесь у світ якісного контенту про CRM та продажі

Підписуйтесь на канал NetHunt CRM у Телеграм та завжди залишайтесь у курсі останніх подій!

Долучитись до Telegram-каналу
Messages in Telegram

Користуючись цим веб-сайтом, ви погоджуєтесь на використання нами файлів cookie. Про політику конфіденційності.

Зв'яжіться з нами

Дякуємо!

Ми отримали ваш запит і скоро зв’яжемося з вами.